Trip naar Gili Trawang - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu Trip naar Gili Trawang - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu

Trip naar Gili Trawang

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Wilma

28 Mei 2011 | Indonesië, Lombok

Hallo allemaal,

Het is nu zaterdagochtend 28 mei,we zijn alweer 2 weken onderweg. Gisteren zijn we een dagje naar de Gili eilanden geweest, zo'n 5 kwartier varen vanaf ons hotel in Senggigi. We hebben het grootste van de 3 eilanden bezocht: Gili Trawang wat bekend staat als het party eiland.Het stikt er van de barretjes en eettentjes en je kan het hele eiland rondfietsen, wat we natuurlijk hebben gedaan sportief als we zijn :-)
Af en toe was het flink klunen door het mulle zand maar de tocht van een uur was zeker de moeite waard. Langs de kust staan mooie hotels maar ook simpele bungaloowtjes waar je voor 12 euro voor 2 personen kan slapen met ontbijt. Volgend jaar gewoon een ticket boeken en dan op de bonne fooi !
Je kan er ook prima snorkelen het water is er heel blauw en glashelder, de vissen zwemmen zo langs je voeten. Ga nog even wat foto's plaatsen en dan op naar het ontbijt. Vandaag onze laatste dag op Lombok, morgenochtend vliegen we weer terug naar Bali. Groetjes van ons allen

• 29 Mei 2011 - 07:38

Jan En Ria:

Hoi allemaal, wat een lleuke foto's. Geniet nog maar een weekje, het is hier al een paar dagen rot weer, veel wind en weinig regen, wat we nog steeds hard nodig hebben.
    gisteren naar Maassluis geweest, naar de sleepbootdagen, ook de "Rigel"waar Jan op gevaren heeft bezichtigd. Leuk. En inderdaag uit je jasje gewaaid. Maar dat mocht de pret niet drukken. Veel plezier nog en tot zaterdag
    Pa en Ria

• 31 Mei 2011 - 07:33

Piet En Rini:

Hallo allemaaal:
    Dat fietsen ziet er geweldig uit. Ben benieuwd naar alle vloeken en verwensingen die er zijn gegild en geslaakt. Jullie hebben Piet geinspireerd om te gaan fietsen.Als de weersvoorspellingen goed zijn is het met hemelvaart hier goed weer op ons eiland en gaan wij fietsen. Het moet niet gekker worden.
    Voor de rest hebben wij storm en regen en koud weer gehad. De hond heeft taks pootjes van het wandelen.
    De vis is hier geweldig. Geniet van de laatste week en tot zaterdag.
    Groetjes P en R

• 01 Juni 2011 - 07:47

Joke:

ik hoop dat je erg geniet van jullie vacantie en meem wat moois voor me mee hahaha veel liefs joke en de rest xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx