Weer terug in Sanur Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu Weer terug in Sanur Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu

Weer terug in Sanur Bali

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Wilma

01 Juni 2011 | Indonesië, Sanur

Hallo allemaal, We zijn inmiddels alweer sinds zondag terug in Sanur. Hebben afgelopen maandag nog een trip gemaakt naar het westen en daar de Tanah Lot bezocht een van de bekendste tempels op Bali. Een complex van 3 tempels aan de kust, ik zal wat foto's toevoegen. De laatste dagen besteden we aan lekker luieren aan het strand en aan het zwembad. Ook het laatste hotel is prima, de Bali Hyatt, heel chique, ze staan zelfs de kleedjes die op tafel liggen te strijken. Gisteren een dagje bewolkt met af en toe een flinke hoosbui, maar vandaag schijnt het zonnetje weer. Groetjes van ons allen !

• 01 Juni 2011 - 10:36

Luca:

Frans,

Nog gegeten in Warung Pregina?
    jl. donau tambingan 106.
    tel 283353 hebben ook leveringsservice :-)
    Have fun de laatste dagen!

Rwin

• 02 Juni 2011 - 13:45

Achim:

Erg leuke foto's en inspirerend. Mijn vader is afgelopen dinsdag overleden na 8 maanden gesukkeld te heben met prostaatkanker, medicijen en een rolator. Op het laatst kon hij niet meer. As. dinsdag is de crematie in Eindhoven

Groet,
    Achim