Zondag 11 maart de rondreis is begonnen ! - Reisverslag uit Goa, India van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu Zondag 11 maart de rondreis is begonnen ! - Reisverslag uit Goa, India van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu

Zondag 11 maart de rondreis is begonnen !

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Wilma

12 Maart 2012 | India, Goa

Vanochtend vroeg om 3.45 ging het wekkertje al en Wilma stond zoals gebruikelijk :-) als eerste op om te gaan douchen, maar plots klinkt er een harde gil uit de badkamer...... " ben je uitgegleden ? roep ik vanaf bed, nee er springt een kikker op me gilt Wil ! Dat vroeg natuurlijk om een fotomomentje hahaha. Nadat de kikker die waarschijnlijk door het openstaande raam naar binnen is gekomen weer de tuin is ingejaagd snel gedouched en aangekleed. Om 4.30 stond netjes de taxi klaar die we gisteravond geregeld hadden en na wederom een kamikaze rit werden we mooi op tijd op Goa airport afgezet. De indiers zijn een relaxed volk, maar je moet ze geen stuur in handen geven en zeker geen toeter want als er maar even een mogelijkheid is een ander in te halen zullen ze dat niet nalaten !
Volgens plan om 7.00 uur de lucht in konden we vervolgens genieten van een heerljk ontbijt bestaande uit een flesje water, twee zoute stengels en twee droge kaakjes. Maar geen geklaag want gisteravond nog heerlijk gegeten bij de volgens de reisgidsen bekendste beach shack van Goa " Britto's " : garnalen cocktail, mixed fish plate, kip in witte wijnsaus en (irish) koffie met home made apple chinnamon cheese cake toe, heel vervelend :-)
Na een tussenstop in Mumbai,als nog een indiaas vliegtuigontbijt gehad, net zo smerig als her ontbijt van de andere maatschappijen waar we mee gevlogen hebben. Om 11.00 uur aankokst op het vliegveld van Delhi waar Suresh ons al op stond te wachten. Flinke rit naar Agra waar we om 17.00 uur aankwamen in ons hotel waar we Wilma lekker een dutje doet en ik op m'n genak dit mailtje afmaak. Suresh komt ons om 20.00 weer halen voor een hapje eten, daarna vroeg het mandje in want morgenochtend om 6.00 (zo vroeg vanwege de lichtval staat de Taj Mahal op het programma, daarna ontbijten, bezoek aan het Agra Fort en daarna op naar Jaipur. Wordt hard werken de komende dagen, maar we leuk!

• 12 Maart 2012 - 07:56

Joke :

waar blijven de foto s haha ik wil ze wel zien hoor veel plezier verder.

• 12 Maart 2012 - 09:21

Eric/truus:

en, wie was het die gilde, de kikker of Wil.
    we wachten met smart op meer foto´s en verhalen.
    geniet van alles wat er gaat gebeuren, nu wordt het echt spannend.

• 12 Maart 2012 - 12:57

Henk En Mar:

Heerlijk om al de berichtjes uit India te lezen. We beleven onze trip weer opnieuw. Veel plezier met ontdekken van Radjastan en doe Suresh de groeten.

• 12 Maart 2012 - 13:39

Piet En Rini:

Alleen maar een kikker??
    Er staat jullie nog wat te wachten!

Veel plezier nog.