Maandag 12 maart aan de race .... en bezoek Agra - Reisverslag uit Goa, India van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu Maandag 12 maart aan de race .... en bezoek Agra - Reisverslag uit Goa, India van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu

Maandag 12 maart aan de race .... en bezoek Agra

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Wilma

12 Maart 2012 | India, Goa

Gisteravond begon het al te borrelen en ja hoor,  vannacht onze grootste vrees, allebei aan de race !  Maar geen risico genomen en gelijk Imodium ingenomen en toen om 5.30 de wekker ging hadden we gelukkig geen last meer. We moesten op zo'n onmogelijke tijd opstaan omdat zo vroeg wat lichtval betreft 's ochtends vroeg de beste tijd is om de Taj Mahal te bezoeken. Suresh met een plaatselijke gids pikte ons om 6.00 uur op op bij het hotel en om 6.30 stond er al een flinke rij. De Taj Mahal staat bekend als het mooiste gebouw ter wereld en we kunnen dit beslist beamen, heel indrukwekkend. We hebben een uitgebreide les geschiedenis gehad: 20000 mensen hebben 22 jaar 24 uur per dag eraan gewerkt ! Daarna met de gids het rode Agra fort bezocht, ook een enorm en mooie bezienswaardigheid. Na de 2 monumenten nog een marmerfabriekje en een tapijtweverij bezocht, hele mooie spullen maar we hebben ons niets laten aansmeren. Om 13.00 uur op naar onze volgende bestemming : Jaipur, waar we vanavond uitgenodigd zijn bij Ruresh en zijn familie om daar te eten. Om 17.30 na een lange rit waar we steeds onderweg onze ogen uitkeken, aangekomen bij ons hotel, 19.00 komt Suresh ons ophalen. Wordt vervolgt!

• 12 Maart 2012 - 13:44

Piet En Rini:

Mooi he?
    Wij zijn nu twee keer bij de Taj Mahal geweest, maar het blijft onvergetelijk.
    Jammer van die race; hoop dat het weer gauw goed gaat komen. Doe de hartelijke groeten aan Suresh en Pinky.

• 12 Maart 2012 - 15:31

Piet En Rini:

Hoi leuke verslagen. Heb bijna spijt dat ik niet ben mee gegaan.Wilma hoe lang heeft het geduurd voor dat je ogen open waren met het geweldige verkeer in India? Heel veel succes met het verkeer in Jaipur. Het wordt steeds gekker. Leuk he het feest van de verf.Eet smakelijk vanavond bij Suresh en Pinky. Ook dit is memorabel. Ben benieuwd of ze mee eet of dat het op de indiase wijze gaat.Geniet met volle teugen en tot het volgende verslag. Groetjes aan Suresh en Pinky.

• 12 Maart 2012 - 21:20

Eric/truus:

mooi plaatje.
    het verhaal wat minder, leve de imodium.
    hoop dat jullie het niet meer nodig hebben. gewoon even wennen.

veel plezier, en laat maar komen die
    foto´s