woensdag 28-3 laatste dag in India - Reisverslag uit Calangute, India van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu woensdag 28-3 laatste dag in India - Reisverslag uit Calangute, India van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu

woensdag 28-3 laatste dag in India

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Wilma

28 Maart 2012 | India, Calangute

Vandaag alweer de laatste vakantiedag waar we natuurlijk alles uit willen halen wat erin zit! Zodoende in tegenstelling tot de afgelopen dag al om 7.30 uur opgestaan, nog even een snelle duik in het zwembad en dan ontbijten en mailchecken, we houden vast aan onze dagelijkse routines. Voor we naar het strand gaan willen we eerst gaan shoppen op de hippie market in Anjuna. We lopen niet langs het strand maar door de evenwijdig liggende hoofdstraat aangezien we eerst nog wat ruppies uit de atm moeten trekken die gelukkig niet out of order is zoals gisteren het geval was.
De market van Anjuna is elke woensdag en ligt in de volgende baai. Voor de strandtent vertrekt een bootje dat je voor 100 ruppies er heen vaart. We zijn benieuwd wat voor marktje het is. Nou laat het -tje er maar van af want wat ooit door 2 hippies is begonnen is in al die jaren zonder overdrijven qua omvang groter dan de haagsche mart! Een overvloed aan kleding, sierraden,tassen, schoenen, sigaretten, kruiden, lederwaren en noem verder maar op. Uiteraard afdingen geblazen. Alles is spotgoedkoop, we hebben voor 250 ruppies maar een grote tas gekocht als handbagage om alle zooi mee te nemen. Er stond zelfs een kraam met magix tricks, kan jullie de komende tijd weer volop vervelen. Verder zitten mijn nieuwe birkenstocks als gegoten en kon ik dat olifantenmasker wat good luck brengt echt niet laten hangen.
Zitten op dit moment (17.00 uur) weer in de strandtent, zien de dagelijkse kudde koeien voorbij komen en gaan ook maar even terug naar het hotel om in te pakken en daarna terug om een hapje te eten, denk dat ik maar weer voor de chicken tikka massala met garlic naanbread ga en Wilma voor iets zero non spicy. Zullen het Indiase sfeertje na morgen best wel missen maar gaan op zeker nog een keer terug!
Dit was het laatste verslag van deze reis, allemaal bedankt voor de leuke reacties en tot gauw in Nederland, groetjes van de Narries!

• 28 Maart 2012 - 16:43

Eric/truus:

Hoi Daar

we geloven het best dat jullie nog een keertje terug gaan, al die mooie fotos en verhalen.
    het moet een hele indruk gemaakt hebben , tot van de week

• 28 Maart 2012 - 16:59

Audrey:

We wensen jullie een goede reis en tot morgen.
    Dikke kus van ons

• 29 Maart 2012 - 07:01

Henk En Mar:

Dank voor alle geweldige verhalen en foto's. We zijn gewoon een beetje mee op reis geweest.
    Een goede en voorspoedige terugreis gewenst.
    Tot op de club.