De voorbereidingen zijn in volle gang ! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn in volle gang ! - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn in volle gang !

Door: Frans Naerebout

Blijf op de hoogte en volg Frans en Wilma

20 Februari 2013 | Nederland, Zoetermeer

Hallo vrienden, de voorbereidingen zijn in volle gang. Vandaag is de boeking naar Gambia definitief geworden. We hadden vanaf vorige week dinsdag geboekt bij het Senegambia Beach hotel, dit was echter op aanvraag maar na 9 dagen nog geen bevestiging vanuit Gambia hebben we vandaag geboekt in het Holliday Beach hotel in Kololi. Het schijnt altijd vol te zitten met Engelsen maar de recencies op zoover zijn goed. En Wil, ik heb het echt niet geweten maar op zaterdagavond is het altijd Karaoke dus Leve de lol hahaha !
Vandaag inentingen gehaald tegen gele koorts en ook weer voor dktp en we kunnen ook weer de buiktyfus krijgen :-) verder bij anwb.nl een geprepareerde klamboe besteld.
Verder is het vanaf een dag voor vertrek t/m een week na thuiskomst malaria pillen slikken.
We hebben zojuist ook online ingecheckt was wel 72 eurie extra maar we hebben toch maar gekozen voor extra beenruimte.
Maandag 11 maart om 7.10 uur 's morgens vertrekken we, hebben er zin an !
We zullen proberen jullie vanaf dan een beetje op de hoogte te houden van de lotgevallen van de Narries in Afrika !~
Wordt vervolgd !

• 20 Februari 2013 - 22:34

Piet En Rini:

Klinkt weer super goed. Zijn hier ook aapjes bij het hotel of heeft Wilma voor een keer mazzel? Super goeie smoes van de karaoke. Volgens mij geen karaoke daar laat Frans zich niet zien. Heel veel voorpret en geniet ervan. Lieve groetjes Piet en Rini.

• 21 Februari 2013 - 13:13

Judith Siemer:

Zo dat ziet er weer goed uit. Er is in ieder geval geen crisis in huize Narries. hahaha
    Maar natuurlijk heel veel plezier daar!!!

• 22 Februari 2013 - 11:02

Jan En Ria:

Alvast een goede reis, en heel veel plezier toegewenst door ons beide.

• 25 Februari 2013 - 09:28

Anita:

Klinkt goed allemaal....... Ik zal zeggen.....Veel plezier!!!!!