Trip naar Zuid Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu Trip naar Zuid Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu

Trip naar Zuid Bali

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Wilma

21 Mei 2011 | Indonesië, Sanur

Het is nu zaterdagochtend 9.18 uur, we zijn net ons bed uit en zitten aan de koffie op de veranda,geluklig wifi op de telefoon dus gelegenheid om verslag te doen van gisteren. Om 11 uur zijn we vertrokken met onze chaufeur die we deze vakantie geadopteerd hebben (hij brengt ons morgen naar het vliegveld en pikt ons een week later ook weer op uit Lombok.)een relaxte vent die ons alles laat zien en ons niet opjaagt onder het motto you happy,me happy!
De eerste stop was een watersportcentrum waarvanuit we met een boot naar het turtle eiland zijn gevaren.Was leuk en hilarisch toen mijn bril viel, in het water waar de schildpadden in lagen. Swimming with te turtles was toegestaan,dus van de nood een deugd gemaakt, de bril staat weer op m,n neus, foto,s volgen nog.
Naast met de turtles kon je met allerlei dieren op de foto: een toekan, vleermuis,wurgslang en een gier, ik heb de hele dierentuin maar afgewerkt:-)
Daarna snorkelen,viel wat tegen, het koraal is niet te vergelijken met dat van Egypte.
Na de boottocht terug een cultureelpark bezocht met hele grote beelden het Garuda wisnu kencana parc. Daarna de tempel van Uluwatu met de agressieve apen die daar rondlopen.Zelfs op de parkeerplaats werd je al lastig gevallen en sloop een aap achter Wilma die nog net op tijd kon wegduiken.We werden gewaarschuwd om tassen, petten, brillen enz weg te stoppen. Wilma en Truus durfden niet meer naar binnen de "mannen" natuurlijk wel :-)
Hebben we geen spijt van want we hebben verschrikkelijk gelachen toen een aap Erik's slipper van zijn voet trok en erop begon te kluiven! Een voerverkoper heeft de slipper in kunnen ruilen voor een mars, heel begrijpelijk. De tanden staan erin maar hij is nog heel. Het uitzicht bij de tempel op zee vanaf de rotsen was fenomenaal!
Na de tempel hebben we in Jimbaran aan het strand gegeten met als decor een prachtige zonsondergang, een afsluiting van een leuke dag !

• 21 Mei 2011 - 06:35

Daniel:

Hey Frans,

Leuk man.Lekker op Bali. Ga je ook nog naar de Gili eilanden. Deze liggen voor de kust van Bali. Maak er wat van. veel plezier en groeten aan Wilma.

Daniel

Dikke kus!

• 21 Mei 2011 - 21:22

Rini En Piet:

Hoi allemaal:
    Het zal niet waar wezen. Was het de dure bril can de Hema of je zonnebril.
    Jammer dat we dit niet echt hebben gezien of was het gewoon een excuus om in het water te kunnen. Nog veel plezier en geniet ze. Tot het volgende verhaal.
    Groetjes P en R

• 22 Mei 2011 - 09:16

Jan De Jager:

Wij Ria en ik vinden het erg leuk voor jullie allen.Hoe gaat het met de darmen/\? lekker veel sambal in de rijst {heeerlijk toch en dan een ijs koud biertje er bij, het leven is zo slecht nog niet. Groetjes uit het Binnenwater waar het nu weer herfst lijkt te zijn.