De laatste lazy days en nog wat foto's - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu De laatste lazy days en nog wat foto's - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu

De laatste lazy days en nog wat foto's

Door: Frans & Wilma

Blijf op de hoogte en volg Frans en Wilma

22 Maart 2013 | Gambia, Kololi

De laatste 2 dagen hebben we overdag lekker lui doorgebracht aan het strand bij het hotel en 's avonds iedere keer in een ander restaurant gegeten, er zijn er zat. Woensdagavond bij Bucarabu half uurtje lopen van ons hotel van een nederlandse eigenaar, je kan er zelfs kroketten en pannekoeken met spek en stroop bestellen. Iedere woensdag en zaterdag treedt er een live band op vanavond reggea, voor publiek wat weer voor het overgrote deel een mix is van black&white waarbij leefttijdsverschil no problem is in the Gambia. Daarna bij het ernaast gelegen Churchills waar we zaterdagavond ook waren nog een afzakkertje genomen en vervolgens met de groene toeristentaxi voor 100 dalasi (2 euro) rond 1.30 uur weer terug in het hotel. De laatste avond voor de tweede keer eten bij the African Queen, simpelweg omdat daar het eten het lekkerst is. We nemen allebei de sizzling plate in herhaling, Wil met beef en ik met butterfish, inktvis en garnalen. Daarna nog een drankje bij the Crazy Monkey waar een africaanse dansgroep een geweldig optreden geeft. Wat een energie, onze oren zitten nog steeds dicht. Tot besluit pakken we het happy hour nog even mee in Aquarius de nachtclub tegenover ons hotel. Het is nu vrijdag 9.30 uur en om 10.20 uur is de transfer naar het vliegveld van Banjul waar we om 14.00 uur vertrekken en zit een heerlijke vakantie er weer op. Wij vinden Gambia " the Smiling Coast " beslist een aanrader ! Tot de volgende reis, groetjes van de Narries !

• 22 Maart 2013 - 10:51

Arina:

Nou ik zou zeggen goede vlucht en bereid je voor het is hier hartstikke kod.

• 22 Maart 2013 - 10:55

Eric:

geweldig, jullie hebben weer genoten.
    nu terug naar de geiten wollen sokken en dikke jassen.
    goede reis terug, en tot ziens

• 22 Maart 2013 - 11:55

Piet En Rini:

Het is wel veel eten en drinken! Hoe houden jullie het vol?
    Goede thuisreis en tot ziens.

• 23 Maart 2013 - 15:14

Mar En Henk:

Dank voor de leuke verhalen. Het is en blijft leuk om een beetje mee te mogen reizen.