Goed aangekomen in Gambia - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu Goed aangekomen in Gambia - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen in Gambia

Blijf op de hoogte en volg Frans en Wilma

01 Januari 1970 | Gambia, Kololi

Na een vlucht van 6 uur zijn we om 13.00 uur lokale tijd geland in Banjul, de klok moest een uurtje terug. Toen we het vliegtuig uitstapten werden we overvallen door 33 graden wat een verschil met de sneeuw van vanochtend. Het hotel in kololi ligt 15 km van het vliegveld en om 14.30 uur konden we inchecken. We hebben een kamer op de eerste etage met een balkon en de eerste apen hebben ons al met een bezoek vereerd. Hartstikke tam, ze pakken de stukjes appel zo uit je hand. 's middags over het strand gelopen en ons eerste fruithapje op, verse papaya, annanas, grapefruit, meloen, kokos, banaan en sinaasappel, we zijn goed bezig !
Daarna het eerste Gambiase biertje, is goed te drinken en ook de witte wijn voor Wil is goed te hachelen. Iedereen is super vriendelijk en wil met je op excursie. Het is nu 21.45 wehebben net hier in het hotel wat gegeten en zitten nu bij de receptie het verslag te schrijven en maken het niet laat vanavond. Morgenochtend 10.00 uur worden we opgehaald voor een informatie bijeenkomst met gambiaanse dansers. Eerste indruk is prima, we denken dat we het wel uithouden hier....... Wordt vervolgd, groetjes van de Narries. PS: de foto's van de apen volgen nog !

• 11 Maart 2013 - 22:54

Achim:

Geniet van jullie vakantie!!
    Frans is de 2e paasdag ook Ok? Ik wil nog even een paar dagen (do t/m zondag) naar Duistland (weekendje weg)

• 11 Maart 2013 - 23:07

Piet En Rini Makkus:

Dat klinkt echt niet verkeerd. Hier stervens koud en dikke truien weer.monty was erg blij met zijn nachtelijke wandeling. Sneeuwen hield op bij Leiden. Wilma sterkte met alle apen daar en niet stiekem een mee naar huis nemen. Groetjes van ons en niet verbranden van teveel zon.

• 11 Maart 2013 - 23:25

José :

Zo dat klinkt allemaal weer geweldig!
    We zijn jaloers!!!!
    Geniet er van,het is jullie gegund!
    Groetjes,
    José

• 12 Maart 2013 - 06:01

Eric:

hoi daar

fijn dat alles goed is gegaan , en dat wilma de apen al heeft ontmoet.
    we horen weer van jullie
    de stokkies

• 12 Maart 2013 - 08:45

Judith:

Zo dat klinkt allemaal heel goed. Lekker hoor. Beter als hier met die kou.
    Ga lekker genieten!

Groetjes Judith

• 12 Maart 2013 - 13:55

Frans En Wilma Naerebout:

Vanochtend 12-3 bij de informatie bijeenkomst geweest met afrikaanse dans. Zojuist excursie geboekt bij local tourist guide post. We gaan morgen de south gambia trip doen met market, crocodile pool, schooltje, paradise beach wood carving en vismarket. Helemaal leuk hier :-)

• 12 Maart 2013 - 20:57

Ronald:

Het klinkt goed! Genieten!
    Groetjes nr 7

• 13 Maart 2013 - 20:53

Luca:

Nu je toch naar de markt gaat...
    Kan ik mijn boodschappenlijst bij je inleveren :-)
    Enjoy!

Luca