Alweer de laatste dag in Goa - Reisverslag uit Goa, India van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu Alweer de laatste dag in Goa - Reisverslag uit Goa, India van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu

Alweer de laatste dag in Goa

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Wilma

10 Maart 2012 | India, Goa

Het is nu zaterdagochtend 10.40 en we zitten te ontbijten en we hebben alweer de laatste dag in Baga voor de boeg. Gisteren eerst tot 10.00 uitgeslapen en na het ontbijt naar het strand gegaan. Het strand is 10 minuten lopen vanaf het hotel en ligt aan het eind van Tito's Lane, een lange straat met barretjes, winkeltjes, discotheken en eettentjes. Tot diep in de nacht bruist het daar van de touristen in alle nationaliteiten, veel engelsen en ook opvallend veel russen,  maar ook heel veel mensen uit India zelf. Het strand hier is 7 kilometer lang met over de hele lengte  beach shacks zoals de strandtenten hier heten. Ook op het strand hartstikke druk met toeristen en ook veel indiers, een kleurrijk geheel met jetskies, bananen, loslopende honden en zelfs koeien die langskomen en om de haveklap verkopers  met sierraden, fruit , dvd's maar ook complete maaltijden waarbij ze de spullen in een grote mand op hun hoofd meedragen. Overdag allemaal ligbedjes die 's avonds allemaal weggehaald worden en plaatsmaken voor tafeltjes en stoeltjes met op elke tafel een kandelaar een fantastisch mooi gezicht. . Ook 's avonds kan je daar prima eten voor belacheljke prijzen. We hebben donderdagavond daar heerlijk gegeten en tot laat gezeten en gedronken en moesten 800 ruppies afrekenen, omgerekend 12 euro.Gisteravond zijn we op chique wezen eten in east meets west een luxe restaurant in de openlucht gelegen in een grote tuin, het eten was heerlijk zelfs Wil haarwijntje :-) Vandaag nog een dagje luieren aan het strand want morgen moeten we aan de bak, want om 4 uur gaat de wekker al want om 7.00 uur gaat het vliegtuig naar Delhi al. Kregen nog een mailtje van Suresh dat hij om 11.00 uur ons zal opwachten daar. Wordt vervolgd, groetjes van de Narries!

• 10 Maart 2012 - 07:39

Eric/truus:

ziet er goed uit jongelui!!!
    hoe is het eten, smaakt het beter dan de wijn? wilma vraag om een rose-biertje, wie weet.
    geniet lekker verder,we horen snel weer van jullie.
    groet ET