Woensdag 21 maart de laatste etappe: Jaipur - Reisverslag uit Jaipur, India van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu Woensdag 21 maart de laatste etappe: Jaipur - Reisverslag uit Jaipur, India van Frans en Wilma Naerebout - WaarBenJij.nu

Woensdag 21 maart de laatste etappe: Jaipur

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans en Wilma

21 Maart 2012 | India, Jaipur

Vandaag onze laatste volle dag in Rajasthan, om 9.30 verlaten we Mandawa richting Jaipur de woonplaats van Suresh. Vanavond gaan we uit eten met zijn gezin. We willen ook nog graag waty van het nieuwe Jaipur zien en halen Suresh over ook Pinky en de kids mee te nemen. We zitten in hetzelfde hotel als bij de start van onze trip en om 15.00 uur komt Suresh ons ophalen. Nog even snel naar het magazijn van een export firma om een paar jurkjes te scoren en dan de rest van de familie ophalen. Na thee gedronken te hebben naar de shopping Malls en ook Mac Donalds mocht natuurlijk niet ontbreken, we hebben ze lekker verwend. Daarna weer terug naar hun huis, mijn biertje wordt stiekem naar boven gesmokkeld want " alcohol is not allowed by landlord". We gaan straks uit eten in een traditioneel restaurant en Wilma vindt het leuk om net als Pinky in Sari te gaan en wordt omgetoverd tot een indiase schoonheid ( hier scoor ik punten mee  :-) ) vervolgens een modeshow aan de landlord en de andere families die er wonen. Om 22.30 zijn we weer bij het hotel na een onwijs gezellige dag. Koffers inpakken en nog even internetten en dan slapen, om 5.30 gaat de wekker.....

• 24 Maart 2012 - 08:09

Eric/truus:

geweldig allemaal, wat jullie doen.
    nu nog met volle teugen genieten van de laatste dagen! wij hebben genoten van jullie avonturen met bijbehorende foto's.

• 24 Maart 2012 - 19:45

Fred En Elly Weening:

Wat een leuke verslagen maken jullie, en de fotograaf mag er ook zijn. Ik vind het helemaal geweldig maar het blijft nog steeds een brug te ver. Geniet nog van de laatste dagen, doen de jongens ook! Alles is onder controle,
    Groet van Elly en Fred.